TRIDUUM SUCHEDNIOWE…kończę dziś.

Posted: 20 grudnia 2014 by margot2you in ADWENT, bo tam Bóg..., KALENDARZ ADWENTOWY, WAŻNE po prostu ważne

Jest czas na prace i czas na odpoczynek,jest czas  na obowiązki i czas na zabawę…Jest czas siewu,czas zbiorów i czas wypoczynku i refleksji…

TRIDUUM SUCHEDNIOWE czas zakończyć…czas zatem na POINTĘ,na podróż w głąb siebie,by ubrać w słowa to,co  myśli moja dusza,co czuje moje dusza i czego chce moja dusza…..czas też powrócić do ludzi, bo czas ŚWIĄT Bożego Narodzenia tuz tuz….Ale to jutro…dziś  ide  do Spowiedzi świętej i Komunii…Dziś chcę jeszcze pożyc po swojemu z dala od zgiełku świata…..

Nie żyjemy tylko dla siebie…nawet,gdy czasu tak mało…nie żyjemy tylko,by dawać rozrywkę innym, by dawać możliwość zakpienia z  nas…Żyjemy dla innych…nawet,jeśli tego nie umieją uszanować…. Może,gdy mnie już nie będzie…zabraknie mojego głosu, mojego spojrzenia, moich ciepłych słów, mojego milczenia, mojej cierpliwości,a czasem i moralizowania…..może wtedy nadejdzie TO, czego daremno wyczekiwałam…..Może.

Zatem do jutra.

4x M

Komentarze
  1. NOE pisze:

    A o tym że Rufusik tęskni za Ciocią, to co? To pies? 😉

    Lubię to

Skomentuj

